Wrocław

Posted: 5 Octubre 2012 in Uncategorized

Imatge

 

Estic viu! Estic molt be pero ara mateix necesito centrarme… M’està costant re-obrirme de nou a fer noves amistats i mes si tenim en compte que el 80% d’Erasmus aqui son Espanyols (no m’ho invento jo son estadistiques oficials). Per a mi els meus amics a Polonia, la meva “familia” Polonesa va quedar repartida per Bialystok, Warsaw, Craków, Olsztyn i Bydgoszcz… Només tres hem anat a Wrocław i tot i que la ciutat li dona mil patades a Białystok li falta algo, i aquest algo es la gent. Estic a una residencia realment cutre compartint habitació amb 2 nois d’Alacant molt majos, pero em sap greu… No es el mateix… Troba a faltar a tota la gent amb la que vaig convire 24h al dia durant un mes sencer. Tambe hem inciat la epopeya de buscar un piset per compartir entre els 3 que vam venir del curs junts i si podem posar-hi algu més que no sigui Espanyol millor que millor pero la cosa es fa dificil… Ja diuen que “Quien espera, desespera” i ara per ara ja he pasat per la fase de desperació i m’estic submergint en l’acceptació. Estic viu, tinc un sostre, un llit, una cuina amb 40 espanyols, una tassa de water amb 40 espanyols i 3 dutxes amb 40 espanyols… Si surt una opcio millor l’agafare si no… A adaptarse!

 

 

Tinc ganes de estabilitzarme una mica per poder recorrer tota la ciutat i perdrem per ella, descobrir-la de debó… Per les nit sento com em crida pero em resisteixo. Fins que no pugui disfrutar-la plenament amb els 6 sentits (incloent-hi la camera de fer fotos) em nego a endur-me una mala impresió! Sento no escriure gaire més pero realment “I’m not in the mood” com intento dir per aqui buscant algú amb qui mantenir una bona xerrada en un idioma que no sea el bello idioma de Cervantes.

 

Pożegnanie!

Anuncis
Comentaris
  1. Dani ha dit:

    go human beings!

  2. Dani ha dit:

    lento, cada vez mas lento…

  3. Dani ha dit:

    ja es divendres i no veig cap post

  4. Laiasaurio ha dit:

    Hola, soy Bisbal. Y yo no tengo el dinero en el banco pk lo tendria qe poner en una cuenta “corriente”

    Hola, soy Bisbal. Y cuando rezo el rosario lo hago con la autentica Rosario. La pongo en una cuerda de tender y la voy pasando…

    Hola, soy Bisbal. Y el papel de plata es para gente pobre. Yo el bocadillo me lo envuelvo en lienzos autenticos del siglo XV

    Actualitza ja, leñe!!
    XDD

  5. Dani ha dit:

    d’aquí uns anys se sentirà pels carrers: eres más lento que xoan actualizando su blog

  6. Anna ha dit:

    Eeeeeiiiii!! Què passa amb el blog??? Que tinc monooooo…!

  7. Dani ha dit:

    still waiting…

Dodaj komentarz

